četrtek, 27. marec 2014

Tistim, ki se razumejo z mojim čudnim.



Ne vem, kako je komu izmed vas, ampak v trenutkih, ko dobim občutek, da sem resnično srečna, sem običajno v družbi mojih najdražjih. V vseh ostalih trenutkih vedno nekaj manjka. Ko spoznavam nove ljudi, sem bistveno bolj tiha, kot po naravi sem, saj se bojim, da jih bo moja glasnost odgnala. V družbi ljudi, s katerimi ne delim svojih skrivnosti, redko tudi delim svoje naključne misli, ki se nenadoma pojavijo v moji glavi (in so običajno sarkastične narave :P ). Ko me nekaj resnično navduši (npr. otroci na šolskem hodniku, ki jim nogometno žogo predstavlja radirka, gol pa dvoje copat – mislim, kako noro dobro je to?? :D ) svetu pokažem zgolj nasmeh, čeprav bi se rada glasno zasmejala (in se tem otrokom z največjim veseljem pridružila). Ampak tisti strah pred drugimi nas prepriča, da je bolje ostati v varnih lupinah svojega vsakdana. Prijazno se smej. Ne bodi nesramna. Bog!, ne povej svojega mnenja na glas! Vsaj to se podi po moji glavi. Najbolj smešno (ali žalostno) pri tem je to, da če bi se naglas zasmejala, bi se verjetno tudi kdo drug in če bi naglas povedala svoje mnenje, bi mogoče dobila odziv »A ne da? Jaz tudi!...«. Mogoče.

Ampak vsakdan ostaja udobje, ki mi gre počasi na živce. In ravno zato imajo v mojem življenju daleč največji pomen trenutki, ko sem lahko jaz in to v vsej svoji  čudnosti. Jaz, ki se glasno smejim (pa četudi sredi koncerta-opa!). Jaz, ki imam vedno kakšno nesramno pripombo za moje najdražje. Jaz, ki mi kaos pomeni »pospravljeno« sobo (pa čeprav mami tega ne razume). Jaz, ki  skoraj nikoli ne odkorakam iz knjigarne brez nove knjige ali vsaj novega plana, katero knjigo kupiti naslednjo... Preprosto jaz. In tukaj gre zahvala vsem, ki me imajo tako kot sem neskončno radi. Hvala cimram, ki vsako jutro žrtvujeta uro spanja, da skupaj kofetkamo (od tega še posebno hvala tisti, ki se je še sama začela smejat na koncertu). Hvala mami, ker z mano deli detektivsko žilico in nama tako skoraj nikoli na tv-ju ne uide nobena kriminalna serija (razen tiste, ki jih ona prespi). Hvala bratu, ki razume mojo potrebo po adrenalinski vožnji po cesti, ampak zaradi varnosti ubogih cestnih soudeležencev raje vozi on. Hvala vsem prijateljem. Tistim, ki jim je občasno bistvo dneva sedeti pod odejo in gledati dober film ali pa zgolj modrovati vse globoke filozofije tega sveta. Tistim, s katerimi mi čas vedno prehitro mine, ne glede na to, ali igramo približek nogometa ali gremo skupaj v kino. Tistim, ki razumejo moje dneve na levi nogi in vejo, da me je najbolje pustiti pri miru. Tistim, ki ne vedo, kaj mi reči, ko imam slab dan, ker niti sama takrat ne vem, kaj rabim slišat, pa jim vedno uspe reči pravo stvar. 

Hvala vsem, ki moje življenje širite preko udobnih meja vsakdana. Hvala tistim, ki mi pomagate ustvarjati spomine. Hvala vsem, da ste vašo čudnost uspeli prilagoditi moji in nam je biti čuden skupaj v zabavo. 

ljubezen. življenje. smeh.

Ni komentarjev:

Objavite komentar