nedelja, 23. marec 2014

DANES SEM 007



Brez licence za ubijanje. :)


Sem pa vohun. Imela sem namreč priložnost prebiti nekaj časa s starejšim gospodom, ki mu demenca počasi briše spomine. Med drugim tudi to, kdo sem jaz. Tako sem kasneje izvedela, da je spraševal o meni. Kakšene vrste vohun sem…

Sem vohun za lepimi spomini. Nekaj mu jih demenca še ni vzela. In v nekaj deljenih minutah mi je pripovedoval o svojem življenju. Življenju na kmetiji, o delu v vinogradu, o svoji ljubezni in petminutnih prepirih, ki sta si jih občasno delila. Zgolj petminutnih. Dalj časa ni zdržal brez nje. Teh spominov se še oklepa. Vendar ob vseh stvareh, ki se jih še spominja, se spominja tudi, da nje ni več ob njem. Za trenutek spomini postanejo težki.

Nato se spet raje posveti lepim spominom. Mimogrede me vpraša, kaj jaz študiram. Povem, da bi nekoč rada znala pomagati ljudem. Ob tem se mi nasmehne. Ne vem ali je za nasmehom skril začudenje ali posmeh moji »naivnosti«.

Ah, kako pa boš pomagala ljudem? Povej mi… Jaz imam eno željo, pa ne moreš narediti ničesar. Povprašam ga o tej želji. »Ah, da bi bil spet mlad.« Vidiš…ne moreš mi pomagati. Nasmehnem se mu nazaj: »In koliko let bi spet radi imeli?« Želi si nazaj v svoja dvajseta. Kaj vse bi naredil drugače…

»Kaj? Kaj bi storili drugače?« Zamisli se. Nič. Ničesar ne bi spremenil. In spet je nazaj pri svojih spominih. V svojih dvajsetih. Pri svoji ljubezni. Delu, ki ga je imel rad. V hiši, kjer se je počutil domače. In je spet mlad…


Ni komentarjev:

Objavite komentar