četrtek, 24. april 2014

Kaj bi storil?


[Kaj bi storil, če te ne bi bilo strah?]


Tu in tam v življenju slišimo oguljeno frazo "Kaj bi pa ti storil, če bi imel še tri mesece življenja?". Mogoče se ob njej celo za trenutek zamislimo, mogoče se ji le nasmejimo, mogoče jo v celoti ignoriramo ... Nekako ji nikoli ne namenjamo preveč pozornosti, kaj šele, da bi zaradi nje spremenili svoje navade. Zakaj sploh bi razmišljal o tem? Pa saj imam pred seboj še celo življenje...

Vendar za to nikjer ni zagotovila. In ko oguljena fraza "Kaj bi pa ti storil, če bi imel še tri mesece življenja?" nenadoma postane resnična, začneš drugače gledat na svoj dan. Medtem ko ti delaš plan za svoje poletne počitnice, nekdo drug dela plan, kam bi z vsemi knjigami, ki so se mu tekom let nabrala na podstrešju. Medtem, ko tebe skrbi, da si šel od doma brez dežnika, nekoga drugega skrbi, da svojega doma ne bo nikoli več videl in bodo rumene stene bolnišnice njegov zadnji razgled. Medtem ko iščeš izgovor, ker se ti res ne da na kavo s prijateljem, nekoga drugega spreletava srh, da so mu kave s prijatelji štete... In ob tem se vsaj jaz zamislim, kaj pa bi počela, če bi imela samo še tri mesece življenja? Kaj ...?


In nekatere ob sebi sem vprašala... "Povej mi, kaj bi počel..." 
Poleg začudenega pogleda sem dobila (tipičen) odziv: "Delat bi šel/šla nekaj, kar si res želim!"... In zatem najbolj zanimive odgovore... Začeli so mi naštevati morje majhnih stvari, ki bi se zdele skoraj vsakdanje, le da si jih pravzaprav nikoli ali le redko privoščimo...
  • Oh! Postelja... Cel dan bi prespala.
  • Šla bi v Indijo.
  • Ležala bi nekje v mreži in jedla sladoled.
  • Vsak dan bi za kosilo imela pomfrit.
  • Šla bi na koncert, ki si ga drugače nikoli ne bi privoščila.
  • Zgladila bi vse spore, ki jih imam.
  • Vsakemu, ki ti veliko pomeni, bi napisala pismo.
  • Greš na morje.
  • Še enkrat prebereš najljubšo knjigo.
  • Nosiš svojo najljubšo obleko.
  • Napišeš kratko knjigo za otroke ali odrasle.
  • Kupiš si banjico sladoleda, se usedeš na pločnik in jo poješ CELO! Skupaj s prijateljem. :)
  • Uležeš se na sredino prazne ceste sredi noči.
  • Greš se vozit z avtom. Brez cilja. In poješ res na glas.
  • Pritihotapiš se v kino in si ogledaš več predstav zapovrstjo.
  • Na morju vstaneš, da si ogledaš sončni vzhod in se greš kopat sredi noči.
  • Se poročiš.
  • Napišeš pismo najljubšemu glasbeniku/igralcu/...
  • Greš plesat v dežju
  • Z bratom bi šla v adrenalinski park
  • Šla bi na bungee-jumping.
  • Prespala bi noč pod zvezdami
  • Narisala bi svoj grafit na mesto, kjer ga ne bi prebarvali.
  • ...
  • IN NAJPOMEMBNEJŠA: povedala bi ljudem, kako veliko mi pomenijo. <3 


[Tukaj smo zaradi ljubezni.]


In ob vsaki novi ideji, ki se mi je pojavila, sem se vprašala, zakaj tega ne počnem?... In moj odgovor meni je bil vedno..."Ne vem". Ne vem, zakaj tega nikoli ne počnem...
Sestavi svoj seznam, nato pa si izberi eno stvar in jo stori takoj! Sedaj pa mi oprosti, ker odhajam. Grem ležat v posteljo, medtem ko bom naprosila cimro, da mi zaigra na kitaro "So happy together"...

Ni komentarjev:

Objavite komentar